2014. június 16., hétfő

4. Fejezet

*Viktória szemszöge*

Mikor haza értünk nagyon fáradt voltam, Niall ivott párat de meg sem látszik rajta. Én nem ittam semmit, inkább csak sokat ettem. Annyira finom volt ott minden.
-Imádlak Niall -mondtam mikor már a lakásom előtt voltunk.
-Én is, ahhoz képest milyen kicsi vagy sokat eszel. -nevetett csak ki nyújtottam rá a nyelvem mint egy ovis- jó éjt Tori -mondta majd arcon csókolt.
-Jó éjt Ni -mondtam én meg megöleltem. Abban a pillanatban azt kívántam hogy bár örökké tartana ez a pillanat. De sajnos nem. Kinyílt az ajtó és egy göndör srác lépet kik gyönyörű zöld szemmel.
-Remélem nem zavartam meg semmit.-mondta kicsit zavarban. Mi is zavarba jöttünk
-Nem dehogy. -mondta Niall - Tori ő itt Harry, Harry ő itt Viktória.
-Nagyon örvendek Harry E. Styles vagyok -nyújtott kezet mosolyogva.
-Viktória Roberts én is nagyon örvendek- mondtam mosolyogva és kezet ráztam vele.- De ha nem baj most mennem kell. Sziasztok jó éjt. -mondtam és kinyitottam a bejárati ajtót.
-Szia -köszöntek egyszerre. Majd ők is bementek és én is, bezártam magam után az ajtót. Anyu már rég alszik, így gyors lezuhanyoztam, megszárítkoztam és fel vettem a pizsamámat.
Scooby Doo de imádom, kimentem az erkélyre és megláttam Ni-t. Nézte a csodálatos tájt.
-Csodálatos, igaz Tori? -szólalt meg Niall.
-Igen. Olyan szép, bár zajos is. -mondtam mosolyogva
-Na menj aludni későre jár.
-Akkor te is. -mondtam majd ásítottam. -Jó éjt Horan -mondtam
-Jó éjt Roberts-mondta nevetve. Majd bementünk. Lefeküdtem és lekapcsoltam a lámpát.

**

Rémülten ébredtem fel, és megint találkoztam azzal a vörös pillantással mint az első napomon. Féltem. De mikor pislogtam már nem volt ott. Nyakamhoz kaptam a kezem de nem tudom miért. Nem fájt nincs semmi, olyan mintha... Mintha reflex lenne. Fel kapcsoltam a villanyt senki nem volt ott. Most az erkély ajtó sem volt ki nyitva a szoba ajtó be volt zárva. Miért képzelődők ennyit? Mit tesz velem ez a város istenem.

**

Szinte semmit nem aludtam, féltem. Féltem hogy vissza jön és bánt vagy megöl. Szemeim vörösek és fáradtak voltak, sápadt voltam, a hajam valami szörnyű alig bírok fel kelni. Nagy nehezen de sikerült fel kelnem. Be mentem a fürdőbe. Most nem zuhanyoztam hanem kádban fürödtem, hab fürdőbe. Olyan jól esett. Megmostam a hajamat az arcomat. Mikor késznek véltem magamat kiléptem a kádból és megtörölköztem. Magam köré csavartam a törölközött és gyors fogat mostam. Mikor ki mentem valaki csöngetett így fel vettem még egy köntöst is és gyors ki nyitottam. Ni volt az.
-Rosszkor jöttem? -kérdezi mosolyogva utalt a vizes hajamra- Láttad már magad? Hót sápadt vagy. Ettél te valamit? -kérdezte aggódva.
-Nem jöttél rosszkor. Igen láttam magam tudom alig aludtam ma és most fürödtem meg, pár perce keltem fel így még nem ettem. Gyere be és ülj le nyugodtan gyors felöltözök, oké? -kérdeztem mosolyogva ő meg csak bólintott. Leültettem a kanapéra és gyors vissza siettem a szobámba és kerestem valami normális ruhát.
Mikor megtaláltam a megfelelő ruhákat gyors felvettem őket be fújtam magam és ki húztam a szempillámat. Majd készen ki is mentem. Niall ott ült és a fali képeket nézte.

 -Ő az apám.-mondtam halkan.-És a következő képen a kislánnyal gondolom te vagy -mondta ő is halkan. Tudta hogy nem szeretek róla beszélni így nem is kérdezett többet. Hosszú hajad volt hosszabb mint most.
-Gyorsan csinálok valami reggelit. Te kérsz?-kérdeztem Niall-t.
-Mi lesz a reggeli?-kérdezi.
-Palacsinta? Meg gofri narancs lével?-kérdeztem Ni-t.
-Jól hangzik, segítek. -Együtt meg csináltuk a palacsintát a gofrit már egyedül. Mikor kész lettem Niall megterített. Ki vittük a sok sok palacsintát és a sok sok gofrit. A hűtőből hoztam egy doboz narancs levet és öntöttem a két pohárba. Mikor végeztünk a maradékot eltettük és elmostuk a mosatlanokat. Majd Niall be ment megnézni a szobámat, így körbe vezettem. A falon lévő képeimet kezdte el nézegetni. (majd a képeket külön rakom ki :33 )

Tudom hogy nem annyira hosszú de remélem tetszett. Kérlek írjátok meg a véleményeteket ide, ne facebook-on és iratkozzatok fel. Köszönöm a figyelmet :33 

3 megjegyzés:

  1. Csáó drága :DD Nagyon ügyes vagy csak így tovább lett egy +1 rendszeres olvasód :DD Szeretlek Csenguszom :P ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csáó életem :DD Köszi ;) Imádlak <33 :)) Én is nagyon :PP ♥

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés