2014. szeptember 26., péntek

14.Fejezet ~Szökés~

*Niall szemszöge*

Tiszta ideg voltam, amikor megtudtam hogy Viktória eltűnt. Fel alá járkáltam míg a többiek keresték. Leromboltam a nappalit idegembe, szemeim vörösek voltak már, újra beletúrtam hajamba. Megéreztem Viktória illatát, vagy is a vére illatát egyből kifutottam a házból. Láttam ahogy lehajtót  ejjel sétál.  Én természetesen ember feletti gyorsasággal oda rohantam hozzá.

-Te meg hol voltál?!! Tisztában vagy vele mennyre aggódtam?! Azt hittem elraboltak és megöltek! -kiabáltam arcába, mire ő össze rezzent.

-Látod nem raboltak el. Itt vagyok semmi bajom! Nélkületek már sehová se mehetek, tudod mióta vagyok abba a házba?!! Fogalmad sincs mennyire unalmas.

-Hol voltál?-tettem fel a kérdésemet.

-Semmi közöd sincs hozzá! -mondta, majd elakart sétálni de én megragadtam karját.

-Azt kérdeztem hol voltál -szorítottam meg.

-Niall ez fáj! -kiabálta, majd szemeit fájdalmasan lecsukta.

-Hol voltál!-üvöltöttem.

-Az erdőben. -suttogta s szemeiből kicsordult egy könny.

-Te normális vagy? Farkasok vannak az erdőbe. Minek voltál ott?

-Sétálni akartam, elegem volt már belőletek, és tudod még a farkasok is jobb fejek nálad az biztos.

-Mi van?

-Találkoztam egyel, aki segít nekem nem úgy mint te. Jót beszéltem vele ő megértet.

-Te nem v agy normális. A farkasok megakarnak ölni, mert veszélyt jelentesz számukra. Fogd már fel!

-Engedj el!- kiabálta majd a másik kezével próbálta leszedni az enyémet. Elengedtem, mire ő rám nézet- gyűlöllek. -mondta és elrohant. Abban a pillanatban azt hittem hogy szét esek. Gyűlöl . Ez az egyetlen szó járt a fejembe.

Térdre rogytam, szemeimből kicsordultak a könnyek. Elvesztettem. Pedig csak védeni próbáltam.

-Hé haver jól vagy?- jött oda Liam. Ő mindig mellettem volt, ő a legjobb barátom.

-Nem. -mondtam, mire ő felsegített és elindultunk a ház felé.

-Mi történt? -kérdezte aggódva.

-Viktória -suttogtam és újra kicsordult egy könny a szememből. Sosem sírtam egy lány miatt ennyire.  Még a múltamban lévő Victoria miatt sem.


*Benny szemszöge*

Sziki nagyon le van törve mióta meg tudta mi vagy is ki Viktória valójában. Nem vadászik nem alszik, nem csinál semmit. Csak ül vagy fekszik és nézz ki a fejéből. Aggódom érte, nem szokót ilyen lenni. Próbáltam fel vidítani de nem ment. Dave a vezetőnk most hívott össze egy gyűlést amire alig bírtam elrángatni, Ya Ou és Oli segített nekem.

-Gondolom kíváncsiak vagytok hogy miért hívtam össze a gyűlést. Egy hét vérhold lesz, amikor  a holdkelte és a naplemente egyszerre történik. Amikor a föld leárnyékolja. Ilyenkor a farkas vérűek megerősödnek és úrrá lesz rajtunk a vörös hold . De a vámpírok is erősebbek lesznek és őket a vér szomj fogja hajtani a gyilkolásra. Bár ezt mindenki tudja. A lényeg hogy kivégzés lesz a vörös hold idején. Hogy kit? Victoria Kudo-t, az utolsó Kudo a világon. Mely ha egy hét múlva farkas és vámpír vérhez jut, vissza nyeri erejét és képes lesz az egész világot megölni, minket is. Ezt nem hathatjuk,  végeznünk kell vele. - Sziki össze eset miközben szónokol Dave.

Könyörgő pillantással nézz ránk. Én és oli felemeltünk és elvittük míg Ya Ou folyamatosan hátra nézz hogy ne lásson minket meg senki.

-Meg kell mentenünk -jelenti ki szőkeség mellettem.

-De azzal mi is bajba keveredünk -szólt meg Ya Ou

-Ha nem mentjük meg Sziki örökre ilyen marad vagy rosszabb... -motyogtam. Ya Ou sóhajtott majd végül bele egyezett.

-Meg kell szöknünk. -jelentette ki Oli. mindenki egyet értet vele.

-Ya Ou, te szerezd meg Victoria adatait. Mi addig pár holminkat össze pakoljuk. Találkozunk az erdő végén. A semleges területen, amikor végeztünk. Olivér te meg menj vele.

-Rendben -azzal elengedte Szikit aki fellelkesült egy kicsit és elfutottak Ya Ou-val

-Köszönöm, ti vagytok a legjobb barátaim. -motyogta.

-De ha meghalunk az a te lelkeden szárad. -jelentettem ki mire egy halvány mosoly megjelent arcán. A barlangba futottunk ahol össze pakoltuk gyorsan cuccainkat.-Sietnünk kell. -szólaltam meg. Bólintott majd fogtuk a cuccunkat és rohanni kezdünk ügyelve hogy senki sem láthasson meg.


Sziasztok! Ha tetszett ez a fejezet akkor pipálj, írj megjegyzést és iratkozz fel. Csatlakozz a facebook csoporthoz hogy lás képeket tudj meg többet a történetről, mi lesz vajon a második évadban és hogy megismerheted az össze szereplőt is:) Puszi:* Victoria Mosbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése