2014. július 6., vasárnap

6.Fejezet

Sziasztok! Bocsi hogy az elején megint pofázok, de szeretném meg köszöni a 4 feliratkozómnak. Nagyon sokat jelent ez számomra és ezt a részt azért írtam meg tegnap este hogy ma neki kitegyem. Ezt a rész nektek írtam. Köszönöm a figyelmet és jó olvasást :3

"A remény újra meg újra felütötte a fejét a lelkemben, hogy aztán fájdalmasan eltiporja a valóság."

 



*Viktória szemszöge*

"apa miért mész ilyen gyorsan?" kérdeztem tőle, kicsit féltem mivel túl gyorsan ment. "Semmi baj kincsem, apa meg véd mindentől mivel nagyon szeret téged" s mikor ezt ki mondta már jött is szemben a kanyarban egy kamionos. Se apu se a a kamionos nem tudod időben fékezni. Így egymásba ütköztek . A kamionnak nem lett nagy baja de mi felfordultunk az autóval. Csupa véresek voltunk " A...apu annyira f fáj" csak ennyit bírtam mondani de apu nem válaszolt. Csak annyit hallottam már hogy valaki beszél. "Micsoda szörnyű baleset." mondta egy férfi hang "Remélem túl éli legalább a kislány" mondja egy magas női hang "Lélegez kislány, minden rendben lesz csak lélegez. Valaki indítsa már ezt a rohadt mentős autót és siessen már a kórházba!!" hallom ahogy egy nő kiabál a hangján hallatszott a kétségbe esés " hol van az apukám? " kérdeztem fájdalmasan, nagyon fájt mindenem főleg a fejem. "Semmi baj, az apukád egy másik mentős szállítja. Hány éves vagy?" Kérdezi ismét a női hang se most már sokkal kedvesebben " 5 éves múltam " mikor ezt ki mondtam éreztem valami szúrást a jobb karomba és lassacskán kezdtem álomba merülni. Mikor újra fel eszméltem egy ágyban voltam valami pityegést hallottam és a kezem a lábam a fejem a vállam szinte mindenem be volt kötve. "Asszonyom a lánya rendben lesz, csak őt muszáj 1 hónapig bent tartani megfigyelésre és pár vizsgálatra hogy a fejével tényleg nincs e semmi komolyabb baja és hogy nem e tört el valamije. De a férje, sajnos róla ezt nem mondhatjuk, a legjobb orvosain küzdenek most a műtőben érte, nincs olyan sok esély hogy túl éli. Nagyon sajnáljuk " mondja az az ismerős nő aki ott volt a mentő autóba (?) velem. "Nem az nem lehet hogy a férjem meghaljon, nem!! " Kiabálta anyám. És akkor eszméltem rá hogy hol vagyok és hogy mit mondott anyu. A szemeim tágra nyíltak és a pittyegés mellettem nagyon gyors volt. "Neee!!! Az apukám nem hallhat meg!! Neeeem!" sírva ordítoztam ezt. "Jézusom nagyon gyorsan ver a szíve. Nyugtatott. Hozzon már valaki nyugtatott!!! Semmi baj minden rendben lesz" De addigra már semmi sem volt rendben. Később ki derült hogy apám meg halt. 2 évig  pszichológushoz kellet járnom hogy fel fogjam hogy meg halt, az én egyetlen drága kedves apukám. Olyan fiatal volt még. A sebek sokáig meglátszódtak. Ez volt az utolsó emlékem apámról.


Reménykedtem hogy Niall az, de nem. Mikor szembe találtam magam vele, szemeimbe könnyek gyűltek a vér megfagyott bennem, elsápadtam és hirtelen a testemet olyan nehéznek éreztem. A mosoly ami ott volt az arcomon eltűnt. Egy ismerős barna szemmel találtam szembe magam, arca sápadt és vér foltok díszítették de nem csak az arcát, a ruháját, a kezét tenyerét. Csak képzelődőm nem lehet ő.
-Viki.. Kislányom én vagyok az. Apu.- mondja, a hangja fájdalmasan csenget a fülemben, amiről ki tört rajtam a pánik.
-Neeeeeeeem!!!!!!!!!- ordítottam és a földre estem, fejemet a térdemre hajtottam és ott sírtam. Nem lehet, az én apukám. Ő meg halt. Halott. De akkor ki ez?
-Tori mi történt- halottam meg szőke hercegem hangját. -Jól vagy? -kérdezi leguggolva elém
-Itt volt apám, itt volt érted??!! -néztem fel rá könnyes szemekkel. Mikor találkoztam a tekintetével csak aggódást láttam. -Az apám aki már rég halott itt járt. Hát nem érted Niall? Mióta ide jöttem furcsa dolgok történtek velem.
-Azt is furcsának tartod hogy mi most... Együtt vagyunk?-kérdezi félénken. Csak megrázom a fejem
-Életem eddigi legjobb döntése hogy igent mondtam neked. -mondtam, mire ő csak egy csókot lehelt a homlokomra. -De, annyira annyira meg ijedtem hogy itt láttam apámat. Tetőtől talpig véresen.
-Tori, nem volt itt senki. Nem lehet hogy képzelődtél?
-Nem hiszen beszélt hozzám. Kopogtatott.
-Ha tényleg itt lett volna és véres lett volna akkor itt lenne a vérnyoma is, nem?
-De. -mondom feladva. Majd Niall fel állt és a kezét nyújtotta hogy fel segítsen és rögtön el fogadtam.
-Mosd meg az arcod én addig hozok neked vizet. Jó? -kérdezi aggódva. Bólintok jelezve hogy meg értettem. Be mentem a fürdőbe és hideg vízzel jól arcot mostam. Mikor felnéztem egyenesen a tükörben láttam mögöttem újra apámat ugyan úgy mint az ajtóban. Meg fordultam de már nem volt ott. Mikor oldalra néztem ott volt
-Elhagytatok, hagytatok meghalni. -mondja és ismét el tűnt én pedig amilyen gyorsan csak tudtam kifutottam a Niall-hez. Aki furcsán nézet rám én pedig egyből át öleltem őt és zokogtam.
-Sss, mi a baj? -kérdezi a hátamat simogatva
-Láttam megint, láttam őt és nem képzelődtem.
-Tori, szeretnéd hogy ma veled legyek éjjel?
-nem csak éjjel Niall azt akarom hogy mindig.
-El szeretnéd mesélni mi történt apukáddal?-kérdezte mire én bólintottam
-Csupán 5 éves voltam- ültünk le a kanapéra. - Éppen mentünk haza az oviból, apa egyszer csak a szokottnál megengedtetnél is gyorsabban hajtott. Épp egy kanyarhoz érkezett mikor megláttuk hogy velünk szembe jön egy kamion. Egymásba ütköztünk a kocsi a feje tetejére állt mind ketten véresek voltunk. Szóltam apának hogy mindenem fájt de ő nem válaszolt majd a mentősök vittek be. Szinte mindenem be volt kötözve, és halottam ahogy a nővér beszél anyámmal, hogy apának kicsi az esélye hogy túl élje, és hát a műtőben halt meg 2001.11.01 pont az 5 születés napom után pont 1 hónappal később. 2 évig pszichológushoz kellet járnom hogy fel fogjam mi történt.
-Jézusom. Részvétem. -mondta majd magához ölelt. -még csak dél van. El vihetlek ebédelni?-kérdezi bizakodóan amire muszáj volt igent mondanom. Majd le mentünk a liftel egyenesen a kocsijához. Majd el vitte egy kis étteremben ahol kellemes volt a hangulat. Egy fiatal férfi zongorán játszót, mindenki mosolygott, mindenki kedvesek voltak egymáshoz. Le ültünk egy asztalhoz, és Ni leintett egy pincérnek. Balszerencsémre egy gyönyörű szőke hajú miniszoknyás agyon fejtet lány jött oda. Egyből Niall-hoz fordult és bájosan kezdet mosolyogni ja és ki hagytam hogy eléggé ki volt vágva a felsője. Tipikus r****c .
-Hozhatok neked valamit? -kérdezi közelebb hajolva amitől feljebb csúszik a szoknyája és lejjebb a felsője. Kint volt mindene szó szerint.
-Hölgyeké az elsőbbség. -mondta Niall kínosan a lány közeledése miatt. Oda fordult hozzám és ki volt írva a neve hogy Tessa. Megvető pillantást vett rám majd egy nem-törődöm-többet-érek-nála hangnemmel kérdezte meg mit kérek.
-Egy tányér nagy adag spagettit legyél olyan szíves -mondom egy kit-érdekel-mit-gondolsz-te-ribanc nézéssel és gúnyosan mosolygok rá.
-Hm... Legyen egy nagy tányér inkább és hoznál két poharat és egy vörös bort? Vagy vizet kérsz hozzá? -fordul oda hozzám. Bólintok. És csak akkor eszmélek rá hogy egy tányérból kell vele ennem. Kicsit zavarva jöttem. Tessa fel vette a rendelésünket és már távozott is riszálva a seggét Niall-nek aki oda sem figyelt. Át ült mellém és össze kulcsolta kezeinket. Mire én rá néztem és elmosolyogtam. Majd lassan közelebb hajolt az ajkaink pár centire voltak egymástól, és lassacskán össze értek. Tökéletesen illetek egymáshoz, ez csak egy finom gyengéd rövid csók volt. De többet jelentet most nekem mint bármi. Ki hozták a rendelésünket, de most nem Tessa hozta ki. Hanem egy nagyon aranyos élet vidám lány. Vörös haja volt oldalra volt fonva , rövid farmer nadrágot viselt és kockás inget meg egy cowboy vagy is cowgirl kalapot viselt. Nagyon aranyos volt és nagyon szép, nincs agyon festve csak egy halvány smink. Nagyon kedves volt hozzám is meg Niall-hoz is és nem riszálta magát úgy mint Tessa.
-Hogy ha bármi más kellene csak szóljanak és már is hozóm.
-Ne magáz minket légy szíves. -kérlelte Niall kedvesen
-Rendben. További jó étvágyat. -mondta mi meg egyszerre köszöntük meg.
-Tudod ki volt ő? -kérdezte Niall nevetve
-Nem, ki?- kérdeztem
-Liam kishúga akit szint úgy Victoria-nak hívják mint téged.
-Tényleg?
-Aham... Itt a munka helyén mindig ilyen félénk a sok pasas miatt de nagyon bulizós szórakozott lány.
-ha te mondod

**

-Viki drágám hol voltál kezdtem aggó... -nem tudta anyu be fejezni mivel meg látta Niallt és rögtön elmosolyodott
-Szia anyu nos ő a szomszédunk, és egyben a barátom már mint .... Tudod ... "pasim" -magyaráztam kínosan
-Jó napot Mrs. Roberts. Niall J. Horan vagyok, nagyon örülök hogy meg ismerhetem a barátnőm anyukáját.
-Én is nagyon örülök Niall hogy meg ismerhetem a lányom barátját.-mondja mosolyogva anyu. -de nekem most mennem kell el fogok késni.
-Rendben szia -mondtam majd két puszit adtam neki
-Viszlát- Niall is el köszönt majd anyám el is ment.


Nos az elején le írtam mi történt Viktória apukájával. Remélem nem haragszik érte senki. Nos ha tetszett ez a rész, kérlek iratkozz fel és írj véleményt előre is köszönöm.
Puszi :* Victoria Mosbie    

4 megjegyzés:

  1. Na szia királylány :DD Nagyon ügyes vagy ez a rész is csodálatos lett :) Am a Harry-s sztorit amit füzetbe írsz.. tudood?!! Na abból is csinálhatnál egy blogot :DDD Várom a folytatást :D <3

    VálaszTörlés
  2. Na szia Kamionos:D Köszönöm szépen <3 Nyugi hamarosan csak kell egy jó fejléc és már csinálom is ;) Neked küldöm el először. Neki foghatnál már igazán a blogodhoz ha haza jöttél ;) <3

    VálaszTörlés
  3. Szia, tetszik a blogod!;) Nem szeretnék beleszólni, sem megbántani, de szerintem jobban is leírhatnád az eseményeket. Mert néha úgy éreztem hogy csak gyorsan ledaráltad mit csinál, Nem azt mondom írd le az egész napját Viktóriának, csak részletesebben(nem írtad le hogy lett volna e egy randijuk csak hip-hop összejöttek) . Többször is van szóismétlésed, ami csak akkor feltűnő ha szinte egymás után használod a szót. vagy mint ennél: "..műtőben halt meg 2001.11.01 pont az 5 születés napom után pont 1 hónappal később. " sztem ez így jobban hangzana: műtőben halt meg 2001.11.01.-én az 5. születés napom után egy hónappal. Meg volt az elözö részekben is amikor valamit mond Niall-nek és hozzá teszed hogy, kérdeztem Ni-t v Niall-t. Mivel senki nincs ott rajtuk kívül nem kell külön leírnod kit kérdezel, vagy ha mégis akk írhatsz más jelzőt is rá pl: tőle. Volt ahol 2-3 szavanként "és"-t raktál a mondatba, és olyan is amikor és-t írtál én helyett. Betüszínt kellene változtatnod mivel elég sötét így, és rossz olvasni. Még valami: sosem hallottam/ olvastam olyat amiben valaki a nevét úgy mondta volna hogy rövidít benne, vagy hagyd ki a középsö nevet, vagy írd ki hosszan.
    Ezek csak ilyen kis észrevételek, remélem nem haragszol meg ezért, nem az volt a célom hogy megbántsalak, hanem hogy elmondjam a véleményem ami neked segíthet a továbbiakban. De tényleg tetszik a blogod! :D Várom a folytatást:))

    VálaszTörlés
  4. Sziaa :)) nagyon szépen köszönöm. De hogy bántottál meg, épp ellenkezőleg örömmel olvastam el amit írtál :) Végre valaki aki őszintén meg írta mi a véleménye és hogy min javítsak:)) Nagyon szépen köszönöm és próbálkozok gyorsan és még is figyelmesen hozni a következő rész :))

    VálaszTörlés