2014. július 7., hétfő

7. Fejezet

*Viktória szemszöge*

-Mit szeretnél csinálni? -kérdezte.
-Fogalmam sincs -válaszoltam. Majd leültünk a kanapéra. -Hiszel nekem? -kérdeztem tőle.
-Tudod hogy ez nem igazán lehet.... -kezdte, de abba hagyta. -Hiszek neked -nyögte végül ki pár perc hihetetlenül kínos csend után.
-Köszönöm- csak ennyi volt a reakcióm. Örülök hogy ki mondta, de mélyen legbelül tudtam hogy hazudik. De erre nem igazán akartam gondolni.
-Nincs kedved eljönni velem moziba? -kérdezi hirtelen, mire egyből fel néztem rá. A szemei csillogtak ami azt sugározta hogy mondjak igent. Sóhajtottam. 
-De, kell egy kis ki kapcsolódás. Na és hova szeretnél menni? Meg mit szeretnél nézni?
-Hm... Bow Tie Cinemas Ziegfeld Theater? 
-Nem, az nem olyan jó hely -mondtam
-Akkor...The Paris Theatre? Kicsit régies de nagyon szép és elegáns. -mondja mosolyogva. Nagyon szép az a mozi hallottam már róla sokat.
-Rendben.
-Leírom a címét. -mondja
-Nem majd én. -mondtam és vettem egy kis cetlit be ütöttem a gépbe hogy The Paris Theatre és ki adta hol van "4 W 58th St" -örülj hogy manhattan-ben van. -mondtam neki mosolyogva.
-Örülök is. Mozi után vacsora? -kérdezi
-Kétszeres randi? -kérdezem tőle
-Mondhatjuk így is. Csodálatossá szeretném tenni a mai napodat, és ez egy kis ünneplés is hogy először alszok nálad. -mondja. Én meg csak mosolygok.
-Menj és készülődj. -mondtam 
-Át hívok valakit oké? Csak hogy ha baj lenne akkor ő itt legyen. -mondta aggódva és meg csak bólintottam és gyorsan váltottunk egy csókot és már kiabált is "Liam!!" és már kopogtak is, fel álltunk és oda mentünk az ajtóhoz kicsit féltem.
-Nyugi ő csak Liam, ha meg nem itt vagyok melletted. -suttogja a fülembe, amitől egy kicsit meg nyugszok. Majd ki nyitottam az ajtót, egy fiatal srác volt ott aki körülbelül annyi idős volt mint Niall.
-Sziasztok! -köszönt Liam.
-Szia Liam ő itt V.... -kezdte volna el a bemutatkozásomat Niall de Liam közbe vágott
-Viktória -mondta ki
-Igen. -mondta végül Niall
-Nos az én nevem Liam James Payne. Örülök hogy megismertelek -mondta és nyújtotta a kezét
-Viktória Roberts én is örülök Liam hogy megismerhettelek- mondom és kezet rázok vele
-Nos miért hívtál- fordul Niall-hez
-Tudod elviszem Torit egy randira és készülődni szeretnék, csak Tori furcsa dolgokat látott amitől nagyon megrémült és azt szeretném kérni hogy vigyáznál rá? Hogy ha valami baj van segítenél neki megvédenéd? -kérdezte Niall. Én kínosan éreztem magam, mikor elmondta mi a helyzet.
-Semmi gond vigyázok rá, úgy is jövők neked egyel haver. -válaszolja Liam
-Köszi tesó -mondja Liam-nek- sietek -fordul hozzám és ki ment.
-Nos én is megyek készülődni, de előtte szeretnél valamit inni?- kérdezem
-Nem köszi, megvagyok -mondja kedvesen. Bólintok és előkészítem a ruhát amit fel veszek és be megyek a fürdőbe. Be szálltam a zuhany kabinba és elhúztam a függönyt.
-Liam be tudnál jönni?!! -kérdeztem kiabálva pár pillanattal később be rontott.
-Mi történt? -kérdezte aggódva.
-Nem maradnál itt. Utoljára mikor egyedül voltam, nagyon megrémültem. -mondtam kicsit kínosan és mind ebben a legrosszabb hogy egyáltalán nincs rajtam ruha és csak egy vékony függöny választ el hogy meglásson és totál örültnek tart most biztos és ki fog menni.
-De szívesen és nyugi nem fogok leselkedni. -mondta és le ült a wc-re gondolom.
-Köszönöm -mondtam halkan.

**

Végül nagy nehezen de elkészültem, pont időben mivel Niall is betoppant. Öltönyben, behalok olyan jól néz ki.
-Mehetünk? -gondolataimból a hangja zökkentet ki. Bólintottam. -Köszi haver hogy vigyáztál rá -mondta mosolyogva Liam-re pillantva aki szint úgy mosolygott.
-Nem tesz semmit, jól össze barátkoztunk -mondta mosolyogva. Igaz hiszen miközben én készülődtem sokat  beszéltünk. Elmondta hogy van egy húga aki itt él egy csoda szép barátnője aki Londonban tanul, a szülei Rómában élnek.
-Tényleg? -kérdezte tőlem Niall.
-Igen.- mondtam.
-Na de mi megyünk szia Liam -mondta Niall
-Szia Liam. mondtam majd megöleltem.
-Sziasztok, jó szórakozást -mondta és integetett nekünk. Gyorsan bele raktam a mozinak a címét a táskámba, majd végül ki sétáltam a lakásból és bezártam az ajtót. Niall megfogta a kezemet és úgy mentünk le. Hívtunk egy taxit, mivel a vacsora alatt biztos inni akar majd és este már nekem se lesz kedvem vezetni. Sikeresen le intet egy taxist, majd beszálltunk és a sofőrnek be diktáltuk a címet.
-Az egy csodálatos mozi, jó választás volt -mondja a sofőr. Mi meg csak mosolyogtunk úgy 15 perc elteltével érkeztünk meg. Hogy miért 15 perc? Annyi dugó volt.
-Mit is nézünk pontosan meg? -kérdeztem tőle.
-Majd meglátjuk. -mondta mosolyogva.

**

A film egyszerűen nagyszerű volt. Bár Niall ezt nem igazán mondaná.
-Hogy lehet valami ennyire nyálas? Azt hittem elhányom magam. -mondta. Hát igen egy romantikus lányos filmre mentünk be, ami nagyjából a csaj és a fickó érzelmeiről szóltak
-Azt sem értem hogy a csávó miért nem ment oda egyből a nőhöz és vallotta be mit érez? De nem neki meg kellet várnia hogy a csaj házasodjon és az esküvőn rontott be azután ölelkezve hagyták ott a templomot. Micsoda egy értelmetlen film. -panaszkodót
-Nyugi már, nem volt olyan rémes -mondtam neki nevetve
-Neked nem. Mivel te lány vagy. -morogta. Na ezt a megjegyzését elengedem.
-Milyen étterembe megyünk -terelem el a figyelmét.
-Candle 79 -válaszolja mondhatni nyugodtabban. Fogtunk ismét egy taxit
-Hová lesz a menet fiatalok? -kérdezi kedvesen a bácsi
-A 154 E 79th St a Candle 79 éterem. -válaszolja Niall. Majd a sofőr bácsi elindult és 10 perc alatt ott voltunk. Megköszöntük a bácsinak és kifizettük. Majd végül össze kulcsolt kézzel mentünk be ahol egy ismerős ember várt. Harry?
-Jó napot! Önöknek van foglalásuk? -kérdezte Harry, a nevetés szélén állt.
-Te tudod te intézted el- vigyorog Niall.
-Csak kövessetek -monda Harry mosolyogva, követtük őt a többi embertől elszigetelt asztalhoz. -Az asztaluk hamarosan jön Louis a főpincérjük és fel veszi a rendelésüket. -mondja majd elsétál.
-Csodálatos hely. -mondom és helyet foglaltunk egymással szemben
-Csodálatos hely egy csodálatos lánynak -mondta mosolyogva majd egy puszit nyomot az arcomra.
-Na és hol van az a csodálatos lány? -kérdeztem játékosan.
-Itt velem szemben -mondta mosolyogva
-Hm... Mindig is tudtam hogy csodálatos vagyok -viccelődtem mire ő felnevetett
-Csodálatos és egyben egoista
-Aki most megnevettetett.
-Az étlapjuk -jött oda egy barna hajú kék szemű srác. -Kis asszony had mutatkozzak be Louis William Tomlinson én leszek ma nektek a főpincéretek. -mondja illedelmesen
-Viktória Roberts.
-Pár pillanat és jövők fel venni a rendelésüket. -majd elment. Nézegettem az étlapot és szinte mindenbe gombát tettek. -Nos itt is vagyok .-mondta Louis. Hozzám fordult először.
-Elő ételnek Asfforn- Lobster Mushroom Raviol-t gomba nélkül ha lehet. Utána meg Tempeh-Vegetable Tomle. -mondom mosolyogva
-Saláta? -kérdezi Louis
-Nem kérek köszönöm. -mondtam neki, majd Niall-hez fordult
-Én elő ételnek ugyan azt mind Tori, utána viszont Spagehetti és Wheat Balls-t. Italnak meg hozz valamit.
-Desszert? -kérdezi újra tőlem.
-Mexican Chocolate Brownie -mondtam mosolyogva és Niall is ugyan ezt kérte.
-Hamarosan hozom az elő ételt. -mondta majd elment.
-Úgy látszik hasonlít az ízlésünk -mondta vigyorogva
-Alig várjam hogy meg kóstoljak mindent, már farkas éhes vagyok -mondom.
-Isteni itt a kaja. Zayn finomat főz.
-Te is itt dolgozol? -érdeklődtem
-Igen de én most szabadságon vagyok. Jövő héten jövők vissza és akkor majd Harry lesz szabadságon.
-Liam is itt van vagy ő máshol dolgozik?
-Itt dolgozik csak tudod ő délelőtt dolgozott. Felváltva szoktunk lenni meg át még sokan dolgoznak itt.
-Értem -s mire ezt ki mondtam Louis már itt is volt az ételeinkkel.
-Nyugi gomba nélküli -kacsintott Louis majd el ment. Hozzá fogtunk az evéshez. Igaza volt Niall-nek Zayn tényleg jó szakács bár még igazából nem találkoztam vele, csak egyszer láttam, még az első napon. Az első napon mikor éjjel valakit láttam vörös szemekkel. Mikor bele néztem a lyukba a falon  és ugyan azokkal a szemekkel találkoztam. De ez már a múlt és szerintem csak képzelődtem, de azért be kell vallani ijesztő volt.

Sziasztok! Remélem ez a rész is tetszett :) Meg próbáltam hosszúra írni egy kedves ismerősöm miatt aki most azt hiszem Olaszországban van és hogy legyen mit olvasnia. A következő részt nem én fogom írni. Nos ha tetszett ez a rész írjátok meg a véleményeteket és iratkozzatok fel, sokat jelentene számomra. És elfogadok bármilyen kritikát hideget meleget :)) Köszönöm a figyelmet. 

1 megjegyzés:

  1. Csáó királylány :D Megint nagyszerű részt hoztál nagyon ügyes vagy és minél hamarabb kövit :P Xxx Vilu

    VálaszTörlés