2014. október 16., csütörtök

18. Fejezet

*Viktória szemszöge*

Eltelt egy nap, még mindig semmit nem láttam. Nagyon mérges voltam Niall-re, és nagyon sajnáltam Szikit. Azt hallottam nincs jó színbe. Tegnap óta nem hallottam semmit Niall-ról nem beszéltem vele. Liam, Harry és Benny sokszor vittek ki a szabadba friss levegőt szívni. Jól esett. Ahogy a friss levegőt beszívtam olyan szabadnak éreztem magam.

-Óvatosan Viki nehogy eless. -szólalt meg Benny, mivel forogni kezdem, olyan boldog voltam.

-Inkább jönnél te is, attól mert még nem látok az még nem azt jelenti hogy elesek.- motyogtam.

-Istenem ez a lány -nevetett, én is nevettem. Majd megéreztem forró kezét és elkezdtünk pörögni. Bennyvel nagyon sokat lehet beszélni, bár ő a legkomolyabb Olivér az valami agyhalott, nagyon hülye és hasonlít Niall-ra már mint az evésben. De nagyon szeretem attól függetlenül Olit.

Ya Ou a nagymenő jó vele beszélni meg minden, de olyan mint Zayn. Elérhetetlen. Ezért nem igazán próbálkozok vele beszélni. Hirtelen megbotlottam és majdnem a földre zuhantam, de egy kéz a derekamnál fogva megtartott.

-Mondtam hogy óvatosan -motyogta Benny- és nyugi én foglak mielőtt megkérdeznéd.

-Te a fejembe látsz? -mosolyogtam

-Gyere bevezetlek, enned kell valamit -motyogta majd megfogta a karomat. Elkezdtünk menni, bíztam Benny-ben.

-Vigyázz lépcső -motyogta, majd lábbal tapogattam ki a lépcsőt. Lassan fellépkedtem és bementünk az ajtón. -Nappaliba?

-Igen -motyogtam. Bevezetett és segített leülni a kanapéra.

-Akarsz valamit nézni -kérdezte, majd hallottam hogy valami csattan. -Bocsi, csak még nagyon nem szoktam meg hogy ideiglenesen vak vagy.

-Semmi gond, én sem. Amúgy rajtad kívül van itt valaki?

*Benny szemszöge*

-Akarsz valamit nézni -kérdeztem, de egyből a számra csaptam, ami elég nagyot csattant -Bocsi, csak még nagyon nem szoktam meg hogy ideiglenesen vak vagy -motyogtam bűnbánóan.

-Semmi gond, én sem. Amúgy rajtad kívül van itt valaki? -kérdezte

Niall-re néztem, aki megrázta a fejét.

-Nincs itt senki -hazudtam -vagy is mi ketten vagyunk itt -próbáltam mosolyogni, de nem igazán ment. Szerencsére nem látta.

-Rendben, tényleg milyen volt a falka?

-Jó volt, bár az alfa vezér nagyon lenéző volt, mindenkinél felsőbb rendűnek tartotta magát. De akiket szerettem a falkában azok itt vannak.

-Oli, Ya Ou és Sziki? -kérdezte

-Igen, mivel egy helyről származunk jobban kijöttünk egymással, bár Oli az elején semmit nem értet és sokat vinnyogót, de mi sem voltunk annyira szentek, nálunk is volt olyan.

-Értem, Olivér nagyon vicces és egyéni stílusa van, ha belép a szobába mindenkinek jobb kedve lesz.

-Igen, bolondos nagyon, de így szeretem vagy is így szeretjük. 


Sziasztok! Ha tetszett a blog akkor iratkozz fel, pipálj, írj megjegyzést és csatlakozz a facebook csoporthoz <3 

1 megjegyzés: